And I also hate mondays because weekends doesn't seem to be enough!!!
I love my weekend since Friday night.. Awang's birthday party at SS was a blast with good company and good food.. The cake by Cik Bidin was marvellous.. Dah lama aku tak makan kek sedap macam tu seh.. Kalau that time bean tak sakit boleh buat party macam nie... Takpe, next part Su nyer.. End of this year.. I think we should make it a ritual ah.. Gather ramai ramai.. best...
I will upload the pics provided I can find time and my internet doesn't go awry..
Saturday was spent lazing at home doing nothing.. Then malam ayie goes, alamak sayang seh nari tak kluar.. Wasted Saturday.. Aiyo dear apa Saturday Sunday jer nak kluar ker.. So we went jogging.... More like he go jogging, I just jalan jalan.. Tak kuasa nak jogging.. I walk along the jetty then lek lek watching the dirty waters of Causeway.. After Ayie finish his jog, he met up with me and we had a leisurely stroll...
It was nice.. Dah lama tak amik fresh air just doing nothing..
Then yesterday we went to borrow a car.. Went to JB to collect our studio pics and frames and what not that comes with it... Dah overdue dah.. We supposed to collect it early Feb but since asyik tak sempat, baru smalam amik..
The final products was gorgeous... Super Gorgeous.. I love it so much.. really worth paying for it... Kalau nak amik gambar studio, gie lah exclusive... Worth it..
Hafiz was looking at the pics and i say, huh kau terperanjat kan kakak kau lawa macam tu.. Then he was a'ah seh, jambu seh kak mar, muka lain giler..
After putting the things in the car, we went karaoke-ing at K box. Kat Angsana jugak.. Murah giler... RM15 bucks per hour.. Brapa orang tak kisah... Kiter karaoke 2 jam.. Ader byk Indon kat sana.. Abis bukan karaoke, dorang bukak dangdut then they joget joget joget... Nie gie Karaoke ker gie disco nie dorang... Si irah yang mula mula boring kiter karaoke instead of bowling, tros naik shiok.. Asyik nak nyanyi jer... Lagu pussycat dolls lah, beritney spears.. Boleh tahan lah suara dier..
After penat pekik sana sini, we gie makan.. Peyot pon dah lapar... Makan kat Stulang.. Makan besau... Sampai kenyang sgt macam nak muntah aku..
Customs was alright... Tak lah jam sangat.. So bila sampai my place... we pon tunjuk lah gambar kiter kat parents.. Maklomlah bukan slalu glamour kan...
Hafiz look through the original pics and go lawa ah kak mar.. Nanti hafiz bawak gie jumpa boss model hafiz and promote.. Nak model nie kakak saya...
Takyah lah hafiz, kakak kau dah gemok.. Tak muat kang nak pakai baju pantin tu sumer..
So after the lek lek session and home. we pon balik... I was having a headache... Ayie picit my kepala sampai lah i tertido...
Now I kat opis, stuck with my notes... My classmate nie satu ader tanya jer pasal macam mana nak buat nie, buat tu.. Adoi macam nak pekik kuat kuat cakap aku blom start pon.. Macam mana nak cakap macam mana nak buat.. Lagipon I am so bad at SPSS...
Argh.. tonight class as per normal... Alamak nak kene gie toilet lah.. Adioz...
I love my weekend since Friday night.. Awang's birthday party at SS was a blast with good company and good food.. The cake by Cik Bidin was marvellous.. Dah lama aku tak makan kek sedap macam tu seh.. Kalau that time bean tak sakit boleh buat party macam nie... Takpe, next part Su nyer.. End of this year.. I think we should make it a ritual ah.. Gather ramai ramai.. best...
I will upload the pics provided I can find time and my internet doesn't go awry..
Saturday was spent lazing at home doing nothing.. Then malam ayie goes, alamak sayang seh nari tak kluar.. Wasted Saturday.. Aiyo dear apa Saturday Sunday jer nak kluar ker.. So we went jogging.... More like he go jogging, I just jalan jalan.. Tak kuasa nak jogging.. I walk along the jetty then lek lek watching the dirty waters of Causeway.. After Ayie finish his jog, he met up with me and we had a leisurely stroll...
It was nice.. Dah lama tak amik fresh air just doing nothing..
Then yesterday we went to borrow a car.. Went to JB to collect our studio pics and frames and what not that comes with it... Dah overdue dah.. We supposed to collect it early Feb but since asyik tak sempat, baru smalam amik..
The final products was gorgeous... Super Gorgeous.. I love it so much.. really worth paying for it... Kalau nak amik gambar studio, gie lah exclusive... Worth it..
Hafiz was looking at the pics and i say, huh kau terperanjat kan kakak kau lawa macam tu.. Then he was a'ah seh, jambu seh kak mar, muka lain giler..
After putting the things in the car, we went karaoke-ing at K box. Kat Angsana jugak.. Murah giler... RM15 bucks per hour.. Brapa orang tak kisah... Kiter karaoke 2 jam.. Ader byk Indon kat sana.. Abis bukan karaoke, dorang bukak dangdut then they joget joget joget... Nie gie Karaoke ker gie disco nie dorang... Si irah yang mula mula boring kiter karaoke instead of bowling, tros naik shiok.. Asyik nak nyanyi jer... Lagu pussycat dolls lah, beritney spears.. Boleh tahan lah suara dier..
After penat pekik sana sini, we gie makan.. Peyot pon dah lapar... Makan kat Stulang.. Makan besau... Sampai kenyang sgt macam nak muntah aku..
Customs was alright... Tak lah jam sangat.. So bila sampai my place... we pon tunjuk lah gambar kiter kat parents.. Maklomlah bukan slalu glamour kan...
Hafiz look through the original pics and go lawa ah kak mar.. Nanti hafiz bawak gie jumpa boss model hafiz and promote.. Nak model nie kakak saya...
Takyah lah hafiz, kakak kau dah gemok.. Tak muat kang nak pakai baju pantin tu sumer..
So after the lek lek session and home. we pon balik... I was having a headache... Ayie picit my kepala sampai lah i tertido...
Now I kat opis, stuck with my notes... My classmate nie satu ader tanya jer pasal macam mana nak buat nie, buat tu.. Adoi macam nak pekik kuat kuat cakap aku blom start pon.. Macam mana nak cakap macam mana nak buat.. Lagipon I am so bad at SPSS...
Argh.. tonight class as per normal... Alamak nak kene gie toilet lah.. Adioz...